födelsedagspresent
01.08.2019
hej!
undrar ifall ni har några tips på vad jag skulle kunna ordna för födelsedagspresent åt min kille? han fyller 25 så skulle gärna fixa nåt speciellt till honom :D
får vara både materialistiskt och upplevelser. han gillar båt-, villa- och friluftsliv lite extra mycket.
tack! Lollo

Ungdomsinformatör Ida svarar
06.08.2019
Hej!
Ifall du vill så kan du planera en halvdag eller en heldag med aktiviteter, behöver inte vara några stora saker, utan det viktiga är att ni umgås tillsammans. Du kan säga t.ex. till honom att han skall vara färdig det klockslaget och så får han bara hänga med hela dagen, så blir allt som en överraskning för honom. Sätter några tips här nedanför, så kan du se om du tycker något skulle passa till honom.
Tips på olika saker:
• Något klädesplagg
• Smycke/klocka
• Väska
• Något som han behöver till båten, villan eller friluftslivet? (t.ex. flytväst, fiskespö, sovsäck)
Tips på upplevelser:
• Resa/kryssning till Umeå eller något annat ställe
• Dagsutflykt till någon vandringsled och så fixar du matsäck
• Powerpark
• Zip Adventure Park
• Fixa en middag vid villan
Kram, Ida