Snapchat 2
16.04.2020
Frågar är istället för jag hittar inget svar på sidan. Har tagit bort massor av vänner på snap. Men fortfarande när jag tagit en bild på snap och ska skicka så finns vännerna jag tagit bort fortfarande på "senaste". Hur får jag bort dem därifrån för jag vill inte att någon ska se vem jag skickat med. Tack för svar

Ungdomsinformatör Ida svarar
17.04.2020
Hej!
De du har tagit bort som vänner kommer nog att efter en tid försvinna bort från "senaste". Det är bara du som ser "senaste, ingen annan användare har möjlighet att se det. Eller kanske du menar så att någon kompis kollar på din snapchat via din telefon? Du kan alltid testa detta, men vet dock inte om detta har någon skillnad - har du testat att rensa konversationer?
Länkar här till Snapchat - support sidan. Men som sagt när du inte skickat med dom du tagit bort som vänner så kommer dom att försvinna från "senaste".
Hälsningar Ida