kläder
18.08.2014
jag har lletet mycket nu och länge funderat på att skaffa en tvskjorta eller liknande där det står något rimom jakt. helst räv jakt men går med andra också. skulle vilja hitta en sida där man kan välja bland många olika.får vara rim eller citat eller nåt sånt bara det är ganska sådär roligt eller vad man ska säga då.man läser det. om du förstår vad jag menar :) puss på er <3

Ungdomsinformatören Liselott svarar
22.08.2014
Hej!
Som du redan såg i kommentaren, så finns det firmor där man själv kan bestämma vad som ska stå på t-skjortan, lägga med egen bild, egen font (skrivstil). Spreadprint.se är den första som kommer när man googlar, men vill du slippa lite transportkostnader, så är finska Vistaprint.fi verkligen förmånligt, t-skjortor med eget tryck från 5,95€ och uppåt! http://www.vistaprint.fi/miesten-t-paidat.aspx?mk=fun+t+shirts&ad=b&crtv=43124845256&psite=mkwid|Dy9Ms9oE&device=c&GP=8%2f21%2f2014+8%3a22%3a55+AM&GPS=3261394554&GNF=0 (jisses vilken lång länk...)
När det gäller att hitta på något smart att skriva på t-skjortan, så är det bara att "stjäla" något kul du sett någonstans. Det där någonstans kan ju vara allt från sidor med rim eller skämt, kaffemuggar i jaktaffärer, seriefiguren Hälge (kolla hans album, brukar finnas i jultidningar och på bibban, kanske också finns ett och annat bra hälge-citat på nätet), jakttidningar... Eller så gnuggar du geniknölarna och hittar på något själv :D
Puss tibax! :D
Hälsar ungdomsinformatören Liselott