Filmer
03.09.2018
Jag såg på biorex hemsida att filmen the nun kommer att visas 7.9 men när jag skulle kolla åldersgränsen stod det vara ”ogranskad” Jag skulle vilja se den på bio med en vän som är 12 år.
En annan fråga, kommer filmen little italy att visas på bio? Djurälskaren

Ungdomsinformatör Ida svarar
05.09.2018
Hej!
Nu när jag kollade på deras hemsida så stod det nog att åldersgränsen är 16 år för att se The nun. Kanske dom inte hade hunnit sätta dit de än när du kollade. Så tyvärr kan inte din vän som är 12 år komma med och se den.
Om man går in på bions hemsida, så finns de uppe på sidan kommande filmer. Little italy finns inte med på den listan, men du kan följa med där om den skulle komma senare i höst först.
Hälsningar Ida