hon bet mig på kuken?
15.10.2018
Hej! Jag skulle liga med en brud, vi båda var ganska fulla men minns händelsen fullt. Vi börja ta på varandra så hamna vi i 69:an positionen (jag var underst), sen efter ett tag börja hon ta på min kuk utanför byxorna och jag fick halvstånd, sen från ingenstans bet hon kuken från sidan typ alltså inte från ollonet utan sidan, när jag hade byxorna på och det var obehagligt och gjorde lite ont. Men det var inget jag tänkte på förräns dagen efter, nu undrar jag om hon kan ha skadat min kuk eller svällkropparna på något sett och hur man kan veta att man fått en skada isånnafall. Jonas

Hälsovårdare och sexualrådgivare Tessi svarar
22.10.2018
Hej.
Jag tror inte att du behöver oroa dig. Om du inte i nuläget känner någon smärta eller har märkt att din penis i övrigt skulle ha tagit skada så är det nog ingen fara.
Då man är full så påverkas lätt ens omdöme, och man gör saker som man kanske inte skulle göra normalt. Antagligen tänkte hon själv i den situationen att det skulle vara lite sexigt om hon nafsade till, men hon hade kanske inte riktigt koll på hur hårt hon bet eller lyckades inte avläsa dina signaler tillräckligt bra för att förstå att det inte var önskvärt. Kommunikation om vad man vill ha och inte vill ha är nog extra viktig då man har druckit - eftersom man helt klart blir sämre på att avläsa den andra då.
OM du har ont eller märker någonting konstigt med din penis så kan du besöka en ungdomsmottagning för att kolla upp saken, men jag tror att allt är under kontroll.
Kram
Tessi