Svara snabbt
28.03.2018
Hej, om man vill sälj sin virginity till typ nån random person, vem skulle ni säga att är mest sökande? Ede typ män i 30-års åldern som inte e gifta elr ede typ pojkar som e 20 å vill ha nå extra fun? Eftersom att jag e en virgin så kan jag ju få lite mer pengar än om jag annars bara såld mig själv. Kanske man kan få en 300e? Speciellt om de e nån rich businessman som inte e gift å har en fetish fö yngre personer. Iaf så är min fråga eller mina frågor:
1. hu myki pengar ska jag kräva för att sälj mig själv sexuellt?
2. vem tror ni e mest sökande efter att köpa?
Å javet javet, att sälj sig själv e olagligt but duh, inte ede som att jag bryr mig. Ja behöver int pengar sådä seriöst för jag har en bra ekonomi, jag vill bara ha lite extra så jag har råd att köp mer mat fö mitt "hetsätande" å fö min ångest å depression. Dessutom vill ja ha sex före ja tar mitt liv så :)

Hälsovårdare och sexualrådgivare Tessi svarar
29.03.2018
Hej.
Jag hoppas att din fråga inte är så seriös, men eftersom du verkar må dåligt så skall jag ändå ge dig ett seriöst svar.
Att sälja sex är faktiskt inte olagligt. Däremot är det olagligt att köpa sexuella tjänster. Så om en person köpte sex av dig skulle hen dels göra sig skyldigt till ett brott för att hen köper sexuella tjänter, och dels för sexuellt utnyttjande av barn. Jag känner faktiskt inte till ett enda fall där en person i din ålder hade sålt sex och haft några positiva erfarenheter av det. Antagligen känns det ganska harmlöst i ditt eget huvud eftersom du antar att personen du skulle sälja din oskuld till skulle vara mån om din hälsa och ditt välbefinnande. Men en person som skulle vara villig att köpa sex av ett barn är INTE en person som är förmögen att ta ansvar eller känna medlidande. Så jag tror att upplevelsen i verkligheten skulle vara väldigt olik den du föreställer dig.
Det finns inga pengar i världen som kan ersätta det du förlorar om du säljer din oskuld till en person som inte bryr sig. Och med tanke på att du är ett barn så kan du inte heller föreställa dig konsekvenserna som det kan innebära.
Mest sökande att köpa ett barns första sexuella erfarenhet tror jag är hebefiler, emotionellt outvecklade personer som inte är förmögna till relationer till jämnåriga, och sadister.
Jag tycker att du genast skall kontakta din skolkurator/skolhälsovårdare eller hvc för att få kontakt med en psykolog eller samtalsterapeut som kan ge dig/hjälpa dig få det stöd och hjälp du behöver. Ditt liv är värdefullt, med jag tror du behöver lite hjälp för att inse det själv.
Många kramar
Tessi