Crush på Tessi
24.05.2021
Hej moro, ja har crush på honde Tessi som jobbar här. Va ska ja gär? Ja skojjar int ja e helt serri, tycker hon e så sakelis snygg Anonym

Hälsovårdare och sexualrådgivare Tessi svarar
25.05.2021
Hej,
Tack, det var väldigt smickrande.
Intresse för en person på avstånd, eller någon som annars är otillgänglig kan kännas väldigt frustrerande. Men i största allmänhet tror jag att man skall tänka på det som en bra sak även om det skulle röra sig om en person som man t.ex. aldrig kommer att träffa i verkligheten. Jag tror att intresse för andra människor är en kraft som driver oss framåt, och som gör oss öppnare och mer attraktiva. Så i bästa fall gör det att du själv framstår som öppen och attraktiv, och träffar någon som passar dig.
Lycka till :)
Kram,
Tessi