Hej igen
21.05.2021
Hej Igen
Jag skriv för några dagar sen till er om pojken pappa såg mej utan trosor.Men det är en frihetskänsla att gå naken hemma hos min pojkvän.Det är väl inte så mycket mitt problem att tittar.?

Hälsovårdare och sexualrådgivare Tessi svarar
21.05.2021
Hej,
Om du själv inte upplever att det är ett problem att han såg din rumpa så är det kanske inget problem? Du oroade dig över att det skulle kännas pinsamt att se honom i ögonen efter det - så du får ju helt enkelt kolla om det uppstår en obekväm stämning från hans sida och sedan gå vidare.
Men eftersom det inte är ditt hus utan din pojkväns föräldrars(?) så är det ju tänkbart att de inte tycker att det är lämpligt om du avsiktligt skulle gå omkring utan kläder i huset, så försök i så fall att hålla dig på din pojkväns rum.
Tessi