100underliv
02.04.2020
Hej! Jag har fått en knöl/vårta liknande i mitt underliv. Är en oskuld tjej. Har haft den lilla knölen i ett halvt år/ett år och den växer inte men försvinner inte. Den är inte alls stor men är orolig. Vad kan det vara? Vad borde jag göra? ja

Hälsovårdare och sexualrådgivare Tessi svarar
02.04.2020
Hej,
Jag tror att det är en fettknöl, den är antagligen helt harmlös, men jag tycker ändå att det skulle vara bra om du ringde till preventivrådgivningen och frågade vad de anser om saken. Du hittar deras kontaktuppgifter på din hemkommuns hemsida på nätet. Det är ingenting du behöver skämmas över eller vara speciellt orolig över, men för att du helt skall kunna slappna av så tycker jag att det skulle vara bra om du kollade upp saken med att ringa till preventivrådgivningen.
Kram
Tessi