Behöver svar!!
21.02.2020
Hej jag har på min kind en liten knölröd grej (inte så stor men fortfarande så den syns bra) och har haft den där i ca 2-3 månader och den vill inte försvinna! Vad är det och hur ska jag göra så den försvinner?

Hälsovårdare och sexualrådgivare Tessi svarar
24.02.2020
Hej,
Det är svårt att veta vad det är bara på basen av det du skriver. Min första tanke är att det kan vara ett angiom? Du kan bildgoogla på det och se om du tycker att det ser bekant ut. Angiom är helt ofarliga och kan dyka upp var som helst på kroppen, och de har ingenting alls med cancer att göra.
Men egentligen tycker jag att du skall gå och visa upp din prick till en sjukskötare eller hälsovårdare så får hen ta ställning till saken.
Kram
Tessi