Fråga angående onani
07.04.2020
Hej, när jag runkar brukar jag kolla på Google bilder. Efter det måste jag kolla om det hamnat på min fb eller nån annan social media för jag e typ rädd att jag ska trycka fel eller att det delas på mina sociala medier. Går det att de blir så? Ade

Hälsovårdare och sexualrådgivare Tessi svarar
07.04.2020
Hej,
Vad är det du är rädd att i misstag skall komma upp på dina sociala medier? Bilderna du googlat på eller en video av dig då du onanerar? Jag tror att oddsen att du skulle råka klämma så fel på din telefon är väldigt små. Jag kan förstå rädslan, och rent teoretiskt antar jag att det skulle kunna hända - men försök att själv fundera över om du någon annan gång i misstag har lyckats lägga upp videoklipp eller bilder på dina sociala medier utan att du har avsett att göra det.
Jag tror inte att du behöver oroa dig.
Kram
Tessi