Penisstorlek
18.06.2020
Heij! Jag märkte här om dagen att om jag trycker på huden ovanför penisen var könshåret sitter vet inte vad området heter? I varje fall när jag har stånd får jag fram 2cm till av penisen så att den blir längre! Kan man använda sig av typ penisring så eller något så inte huden sjunker tillbaka! Eller bli av med några kilo? Jag är inte överviktig på något sätt! Vore trevligt att få använda hela penisen utan att böva trycka på området med andra handen! Tacksam för svar!
#Sommartider

Hälsovårdare och sexualrådgivare Tessi svarar
22.06.2020
Hej,
Att gå ner i vikt för den orsaken tycker jag verkar onödigt, speciellt om du i nuläget är normal ifråga om kroppsvikt.Men visst, en kukring kan du testa och förhoppningsvis uppnå samma resultat. De finns i väldigt många olika storlekar och modeller så det är bara att kolla runt vilken du tror skulle vara rätt.
Och om du inte ännu har rakat bort könshåret så kan du testa det också. Många rakar bort det just för att penisen skall se längre och större ut.
Kram
Tessi