BRA DECIBEL!
28.03.2020
Hej!
Det känns väldigt bra att ni hoppar över min fråga. Min fråga var en helt saklig och seriös fråga. Men frågorna som kommit efter min fråga har ni svarat på, men inte på min fråga.
Väldigt proffesionellt av er decibel, fortsätt så! :D

Ungdomsinformatör Ida svarar
30.03.2020
Hej!
Okej, skulle gärna vilja veta vilken fråga som är din? (så jag kan kolla upp saken mer) Alla frågor besvaras - vissa besvaras snabbt och vissa kan ta lite längre tid att besvaras. Det beror helt enkelt på att endera så svara vi själva på frågan eller så måste vi skicka vidare frågan till en av våra experter. Svaren på frågorna sätts in under arbetsdagarna alltså mån-fre. Vi jobbar inte på helgen.
Ber verkligen om ursäkt ifall du fått vänta på svar!
Kram, Ida