Alltid upptagna crushar
26.04.2020
Hej! Alla som ja gillar e alltid upptagna. Börjar snart tro att jag int kan ha crush på nånn singel, vad e fel med mig? E så arg på mig själv för det finns massor lediga killar som e snygga&snälla men ja gillar int dem utan alltid bara nån som ren har tjej! crushgirl

Ungdomsinformatör Ida svarar
27.04.2020
Hej!
Det är absolut inget fel på dig! Så oroa dig inte över det. Känslor och kärlek är inte alltid lätt, och ibland kan det vara svårt att förstå sig på sina egna känslor. Jag förstår att det blir en frustration i och med att du får ett intresse för de som är upptagna. På vilket sätt har det här intresset börjat? Har du sett dem tillsammans med sina flickvänner? Eller har du fått intresse först och sen fått reda på att de är upptagna? Det viktiga är att ifall dom är upptagna så måste du acceptera det och gå vidare (det kanske du redan gör, men ville bara nämna det ändå).
Vad är det du gillar hos de killar du har fått intresse för? Vilka egenskaper har dom? Känner du dom?
Du kommer absolut att hitta någon som är singel, snygg och snäll! Ha tålamod bara. Vem vet, mittiallt så träffar du honom i övermorgon! Ta hand om dig!
Kram, Ida