Döds kär
25.06.2020
Hej min fråga är hur flörtar man / visar att man är intresserad av en kille på jobbet? Han har inga social medier som jag vet så kan inte " ta kontakt" på det viset Hej

Hälsovårdare och sexualrådgivare Tessi svarar
26.06.2020
Hej,
Jag tycker att du helt enkelt skall visa att du är intresserad av att lära känna honom. Försök att få igång diskussioner om vad som helst som gör att du lär känna honom bättre, och fråga t.ex. vad han skall göra på veckoslutet. Sen då du tycker att ni känner varandra tillräckligt bra så kan du fråga om han vill komma med/vill hitta på någonting.
Nog lyckades människor bli tillsammans innan sociala medier fanns, så det är inte omöjligt :)
Kram
Tessi