Är han en player?
04.10.2019
Hej Decibel. Jag har skrivit med en kille i ca 2-3 veckor nu han skriver hjärtligt o sånt när jag skickar bild på mig osv vi har planerat massor att träffas men han bor långt ifrån mig så det blir lite svårt men bi har iaf tänkt på det. Nu idag och igår har han börjat bli mer kall ifrån sig han snapar inte så mycket längre och skriver längre inte hjärtögon eller ngt annat, jag vet inte om det är jag skon gjort något men är orolig och vill inte heller fråga hnm vad ska jag gö snälla hjälp mig snälla! Anonym

Ungdomsinformatör Ida svarar
07.10.2019
Hej!
Precis som i kommentaren här nedanför så vore det bra om du frågar av honom vad han känner. Det är skrämmande att ställa den frågan, men samtidigt så får du ett svar och vet då vad han tycker. Säger han att han gillar dig så får ni lära känna varandra bättre och försöka fixa så ni kan träffas, är svaret att han gillar dig endast som vän så får du gå vidare.
Det är verkligen inte roligt att fundera på vad någon annan tänker och känner. Ifall du känner att detta tar mycket av din tid och att du tänker på det ofta så ska du naturligtvis fråga av honom.
Lycka till!
Kram, Ida