Är killen intresserad eller inte?
10.03.2019
Hej
En kille la till mig på snap för ca 1 vecka sen och vi har snapar med varandra och skrivit under dem dagarna och oftast är det han som startar konversationerna som exempelvis va jag på gymmet idag och d va en tydlig bild t hnm att jag va de men han frågade iaf om vi på gymmet o jag svara ja o då starta vi en konversationen där. Vi har visat bilder på varandra och jag tycker att han e snygg och han mig antar jag, men han svarar ganska sent på snap och d gör mig lite tveksam om han verkligen är intresserad eller inte
HJÄLP! Anonym :)

Ungdomsinformatör Ida svarar
12.03.2019
Hej!
Har du sett den här killen någon gång? Eller vet du om någon som känner till honom? Anledningen till att jag frågar är för att det inte framkommer i din fråga och att jag vill bara försäkra mig om att du är försiktig.
Ni har snapat i en vecka, vilket i själva verket är en ganska kort tid. Det är positivt att han startar en konversation med dig. Anledningen till att han svarar sent kan bara vara så enkel att han gör något som t.ex. om han har någon hobby eller hänger med kompisar. Så det kan vara att du inte alls  behöver ta stress över det.
Ge det lite tid än och se hur er relation utvecklas. Om du känner att han ger dig mixade signaler hela tiden och att dina tankar kretsar endast kring vad du tror han känner och tänker, då kan det vara bra att fråga honom.
Ta hand om dig!
Kram, Ida