Hjälp?!
06.05.2019
Hej!
Jag har tyckt om en kille länge och vi har snapat från och till. Vi har samma intressen och jaa det har gått lite upp och ner. Jag skulle behöva och vill lär känna honom ännu bättre irl men somsagt jag vet inte vad jag ska göra med tanke på det ja skrev där nere... jag har och försökt ge honom en ärlig chans men...
Jag behöver hjälp, vad skall jag göra?!! Fundersam tjej

Ungdomsinformatör Ida svarar
08.05.2019
Hej!
Jag kan förstå att det känns som att han ger dubbla signaler. Jag kan helt ärligt inte säga om han är intresserad eller inte, det är nog han som sitter på det svaret. Så det du kan göra är att prata med honom (han har inte svarat på det du frågade sist av honom, och det får mig att undra varför?).
Ifall han denna gång inte heller svarar, så kan du fundera över om du tycker det är värt det eftersom han inte ger någon respons.
Hoppas det löser sig! :)
Kram, Ida