Jag mår inte bra
25.11.2019
Hej! Jag gillar en pojke som gillade mig förut men vet inte om han gör det längre. Nu när jag skickar snaps till honom så dissar han oftast, och det gör mig väldigt ledsen. Hur ska jag göra?

Ungdomsinformatör Ida svarar
26.11.2019
Hej!
Tack för din fråga! Ibland är det inte lätt att veta vad en annan person känner. Två saker som jag kommer att tänka på när jag läser din fråga. De första är att hur du har fått reda på att han gillade dig, berättade han det för dig och dissade du honom då? Kan han tro att du inte är intresserad? De andra att när du skickar en snap åt honom, frågar du nåt? Ifall du har frågat nåt av honom och att han svarar inte så skulle jag uppfatta det som att han inte är intresserad. Vet han att den snap du skickar till honom skickar du endast till honom?
Jag hoppas du får reda på om han gillar dig eller inte. Och ifall det skulle vara så att han inte känner samma, så kommer du att komma över honom! Länkar här nedanför till våra infosidor. :) Ta hand om dig!
Flirt och kärlekstips
Att komma över någon
Kram, Ida