Kär
25.06.2019
Ja den här frågan är kanske lite konstig. Trodde inte liksom detta skulle vara ett problem men hur som är det de nu. Jag är kär i en kille. Han gillar mig också. Vill kyssa han för har inte gjort det än men han gör det inte först och JAG NÅR INTE UPP. Jag är 150 cm å han är 190 cm. Det går ju inte. hmmmm

Hälsovårdare och sexualrådgivare Tessi svarar
25.06.2019
Hej.
Jag förstår problemet :) Den enklaste lösningen är nog helt enkelt att du säger till honom att du vill kyssa honom, så får han böja sig ner eller ni får sätta er ner så att ni hamnar i passlig höjd. Det kan kännas lite pinsamt att vara den som tar första steget, men försök att se det som att du gör er båda två en tjänst om du är den som vågar. Alternativt väntar du tills han sitter någonstans och så ställer du dig framför honom och kysser honom - då är du sannolikt lite längre än honom men det borde inte vara ett problem.
Lycka till!
Kram
Tessi