Min bästavän är på g med mitt crush
08.12.2019
Vafan Ska ja gör? Hon håller på med mitt crush som jag förut håll på med, hon vet att jag har Crush på han men jag bara stöttar hon, va ska ja gö.

Ungdomsinformatör Ida svarar
09.12.2019
Hej!
Okej, jag kan förstå att det känns jobbigt. Utifrån det som du skriver så förstår jag det som att du inte vill att din crush och hon ska hålla på. Säg det till henne. Om du nu stöttar henne i det och inte säger hur du känner, så är det svårt för henne att veta att du inte tycker om det. Berätta om det känns konstigt eller ifall du har känslor för honom än?
Ingen är tankeläsare, så berätta! :) Ta hand om dig!
Kram, Ida