Vad ska jag göra med honom?!
25.09.2019
Hej jag är en tjej som gillar en kille, som är två år äldre än mig. Jag vet inte vad jag skall göra att lära känna honom bättre. Har någon gång skicka till honom något men Han Har bara dissat. Jag är blyg och Han verkar också blyg. Ibland stirrar han på mig, men ibland igronerar Han mig totalt.

Ungdomsinformatör Ida svarar
27.09.2019
Hej!
Okej, det verkar som en knepig situation. Tycker det är väldigt modigt av dig att ta kontakt med honom. Och det är verkligen svårt för dig att lära känna honom bättre i och med att han inte svarar. Varför dissar han? Är han inte intresserad? Eller är han bara blyg som du nämner i din fråga.
När du har skickat något till honom, så vad har du skickat? Har du ställt någon fråga till honom? Som t.ex. vad har du gjort idag? Hur är läget/feelisen?. Om inte så testa att skicka det, om han inte svarar så skulle jag säga att han inte är intresserad.
Lycka till. Ta hand om dig! :)
Kram, Ida