Han luktar på fingrarna...
30.06.2019
Hej decibel! Kommer nu fråga en sak som jag har hållit inom mig ett bra tag nu men jag måste få det ur mig nu för det känns verkligen jätteäckligt och jag behöver hjälp med hur jag ska göra.
Jag har varit tillsammans med min kille i snart 1 år. Vi är sexuellt aktiva och har ofta sex. Men under hela förhållandet så har han alltid efter han pullat mig eller bara småretats med att trycka upp handen i trosorna så luktar han på fingrarna efteråt... jag tycker det är jättejätte äckligt och fattar inte varför han gör det. Och jag har ganska starkt luktande flytningar (obs ibland) men inte så ofta. Så är det bara att han tänder på att lukta på de eller är det nått annat?? Jag vågar inte fråga honom för det känns jättekonstigt då...snälla hjälp Linnea

Hälsovårdare och sexualrådgivare Tessi svarar
01.07.2019
Hej,
Min gissning är precis som du skriver. Att han tycker att det doftar gott, eftersom det doftar av dig. Jag tror inte att han gör det för att vara elak.
ALLA människors underliv har sin egen doft, vissa mer och vissa mindre. Och till stor del är det doften från våra underliv som påverkar våra partners - även om man sällan är medveten om den saken. Därför är det inte speciellt konstigt om han upplever att doften är upphetsande.
Fundera inte mer på den saken. Ditt underliv fungerar antagligen helt som det ska. (och det är naturligt att underlivet doftar mera om man är mer sexuellt aktiv.)
Njut av sommaren och varandra!
Kram,
Tessi