Hjälp mig
18.01.2022
Hej! Jag gillar en medlem i blind channel, och skulle vilja få chansen att säga det till honom via media elr ngt idk hur detta ska gå till kan ni hjälpa mig ge tips. Tjej

Ungdomsinformatör Kix svarar
25.01.2022
Tjena!
Om han har social media så kan du prova skicka åt honom där via. Men var beredd på att det kan vara han tyvärr inte ser det/inte svarar, kändisar får ganska mycket meddelanden och det är inte alltid de hinner se dem/svara. En del kändisar brukar ha en skild adress dit kan man kan skicka fan-brev. Du kan prova hitta den adressen genom att googla på namnet+ fanmail. Så du kan testa skicka ett brev och se vad som händer.
Angående det du skriver i hemliga rutan så kan man boka band via deras management. Du hittar uppgifterna på bandets hemsida. Jag kollade där och för bokningar inom Finland gäller det att kontakta Matti Kaunisvesi, genom e-mailen matti@gramopop.fi . Var beredd dock på att det här kan kosta en del, ifall bandet alls gör privata spelningar.
Lycka till!
Mvh, Kix