Hur gör ja det spännande?
16.02.2019
Det känns som att det inte längre känns spännande att skicka med min pojkvän, när vi är med varann face to face är det allti spännande å bra men när vi skickar med varann kan det ibland kännas lite tråkigt...va ska ja göra?

Ungdomsinformatör Ida svarar
25.02.2019
Hej!
Det är super att det känns spännande och bra när ni träffas face to face. Nu vet jag inte om ni skickar konstant(hela tiden), isf kunde en idé vara att skicka mer sällan åt varandra. Man behöver inte ha kontakt hela tiden. Om man inte har något att prata om så behöver man inte skicka till varandra bara för att.
Är det något speciellt som du tycker om att prata om? T.ex. något som du brinner för? Hobby? Eller finns det något du är intresserad av att veta hans åsikt eller tankar om? Ställ frågor och försök få igång en diskussion. Dela med dig av din vardag och fråga om hans vardag.
Kram, Ida