Sex
05.11.2019
jag vill ha sex med en tjej som jag har på mitt minne hela tiden jag tänker på henne i skolan å i snuskiga senarion som att hon typ pullar sig själv elr slickar mig

Hälsovårdare och sexualrådgivare Tessi svarar
06.11.2019
Hej.
Jag kan konstatera att dina tankar är helt normala. Det är helt normalt och friskt att fantisera, speciellt då det är en person man är intresserad av. Njut av dina fantasier och av att du känner lust.
För att ha sex med en annan person i verkligheten kräver det att båda två vill samma sak. Om du är intresserad av henne så kan du absolut försöka ta kontakt med henne och försöka lära känna henne bättre. Det kan hända att hon är/blir intresserad av dig också, och då får ni se vart det leder. Men bara för att man har sexuella fantasier om en person betyder det inte nödvändigtvis att det är någonting man måste försöka eftersträva. Med tanke på er ålder så är det bara bra om det inte går så fort fram, utan att ni börjar med att lära känna varandra.
Men i din ålder är det helt naturligt att tankarna ofta domineras av sexuella fantasier. Försök att se det som en källa till kraft och inspiration istället för ett problem.
Kram
Tessi