knulla
25.03.2019
hej hur knullar man en flicka i röven vi har tänkt göra det ett tag men det har inte blivit till någåt så hur ska man göra? grg

Hälsovårdare och sexualrådgivare Tessi svarar
29.03.2019
Hej.
Det absolut viktigaste då man planerar att ha analsex är att båda vill göra det. Om inte båda två är med på det till 100% så skall man helt enkelt låta bli eftersom det oftast bara gör ont då, vilket höjer tröskeln till att göra det på nytt. Så förutsättningarna är; båda vill, ta det låååångsamt och använd mycket glidmedel. Dessa tre är ett måste.
Eftersom jag rätt nyligen har skrivit infosidan om analsex så föreslår jag att ni läser här. Skulle någonting förbli oklart så kan ni fråga.
Kram
Tessi