P piller
07.05.2020
Hej har tappat bort min karta och undrar hur jag ska göra. Om jag ska börja på en ny karta från början eller hoppa till den dagen och veckan jag är på

Hälsovårdare och sexualrådgivare Tessi svarar
08.05.2020
Hej,
Jag vet inte vilka piller du äter, men för enkelhetens skull kanske det är lättast att du hoppar till samma plats på den nya kartan som du var på den förra, även om det betyder att du inte äter upp hela denna karta.
Fortsätt på den nya kartan som om det var den förra - och ta pausen då du borde ha den. De piller som lämnar kvar på den nya kartan kan komma till nytta nån annan gång som man i misstag tappar sitt piller i lavoaren eller slarvar bort en karta.
Kram
Tessi