Avsugning (hoppas på svar snabbt)
16.03.2017
När jag suger av min kille så för att få honom att komma vill han att iag suger väldigt snabbt upp och ner (som en avrunkning i snabbsnabb takt med handen men med munnen). Men jag vet inte hur man ska få till den tekniken för det känns som att alla mina tänder nuddar kuken då. Vad äre jag gör för fel? Omsluter jag fel med läpparna? Har jag tungan fel? Tar emot tips och råd!! För jag älskar avsugning mkt men skulle älska det ännu mer bara jag ska få det att lyckas helt!

Hälsovårdare och sexualrådgivare Tessi svarar
17.03.2017
Hej.
Alla killar vill säkert ha avsugningen på olika sätt, så utan att kanske heöt förstå hur just din kille vill ha det så kan du antingen testa att ta hjälp av handen, så att det egentligen funkar mer som ett handjob men att du ändå har toppen av penisen i munnen och rör huvudet så mycket du kan utan att det ändå riskerar att du själv får hjärnskakning :) Man kan tänka att handen alltså blir en förlängning av munnen.
För att undvika för mycket tänder kan du försöka hålla tungan mellan penisen och nedre tandraden. I princip så att du gapar, och sträcker ut tungan så att dina tänder täcks av din egen tunga - då undviker du att i misstag hugga honom med tänderna i underkäken. Om man bara försöker täcka tänderna med att knipa ihop läpparna kring dem så blir kanten mot penisen ändå ganska hård, med hjälp av tungan blir den mjukare och mer formbar.
Hoppas att du får hjälp av dessa knep.
Kram
Tessi