Fick diarré då hon sög av mig
01.08.2019
Hej decibel...jag fick en avsugning igår av min flickvän och då hon sugit i kanske 2 minuter så när jag skulle komma så fick jag jättelös och jätte illaluktande diarré...det kom på henne och hon började skrika för hon tyckte de va så äckligt (kan förstå henne...) och sen dess har jag inte pratat med henne och hon svarar inte då jag ringer!!! Vad ska jag göra? Jag vill ju kunna ha sex med henne osv utan att hon tycker jag är äcklig efter det som hände och mest av allt vill jag ju inte förlora henne...hjälp mig Lucas
Malin W N

Barnmorska och sexualrådgivare Malin svarar
07.08.2019
Hej Lucas,
Jag tänker att ni behöver träffas och prata om det som hände. Det kan hända vem som helst, det som hände dig!
Så, försök få kontakt med henne på annat sätt än genom att ringa, om hon inte svarar i telefonen. Berätta för henne hur mycket hon betyder för dig och om dina rädslor att förlora henne. Det bästa man kan göra är att prata med varandra, att inte gör det skapar bara mer oro och obehag hos er båda!
Lycka till
Stor kram!
Malin Wiik-Norrman