Hej brumm brumm
12.10.2019
Ja vet int hur ja ska ställa de här frågan. Men jag undrar att vad man kan stoppa i fiffin för att det ska kännas som en penis. Har testat sminkborstar (har förstås rengjort allting före användning, vill ju inte stoppa en massa bakterier i fiffin) och så har jag anvndit eltandborste som en vibrator (förstås också rengjord) . Men vill testa något nytt. Bruummmm

Hälsovårdare och sexualrådgivare Tessi svarar
14.10.2019
Hej.
Det är egentligen bara din egen fantasi som sätter gränser för vad du kan använda som dildo. Egentligen funkar vilka saker som helst som du har hemma som du tycker att är lämplig storlek, och om du är osäker på om de går att rengöra så kan du trä på en kondom på dem. T.ex. stearinljus, deodorantflaskor, hushållspappershållare o.s.v.
Men jag tycker att du kunde investera i en "riktig" dildo eller vibrator. Vill du inte beställa en på nätet så kan du, nästa gång du far till Citymarket, kolla i hyllorna med kondomer och glidmedel. Där säljer de en serie med sexhjälpmedel som heter "smile makers", som har olika modellers vibratorer/dildon. De är inga stora doningar, men någonting att testa på för att se lite hur de fungerar och hur de känns.
Lycka till :)
Kram
Tessi