Hur konstig är jag?
27.08.2018
Hej!
Jag är en tjej på 23 som, det här är WEIRD, går omkring och hoppas på att snygga killar ska ge mig smisk på rumpan. Det är en väldigt konstig fantasi jag haft under flera år, typ på kontoret kan jag gå förbi en snygging och hoppas på att han klatschar till mig på rumpan (fast jag vet ju naturligtvis att han aldrig kommer göra det). Eller så sitter jag kvar efter arbetstid bara för att fantisera om en annan kille som är kvar, hur han lägger mig över sitt knä och smiskar mig, samtidigt som han förnedrar mig verbalt när bara vi två är kvar på kontoret.
Jag har blivit besatt av mina fantasier, väljer till och med stringtrosor till jobbet bara för att jag innerst inne hoppas att någon man ska ge mig smisk.
Jag vill liksom inte be någon, då försvinner hela det erotiska. Han ska bara göra det. Jag blir tokig snart, hur ska jag bli av med dessa sjuka fantasier?
Har ingen pojkvän, men även om jag hade det skulle det inte alls vara samma sak i hemmet. Det är just det där oväntade som är så erotiskt laddat för mig. Hjärtat

Hälsovårdare och sexualrådgivare Tessi svarar
28.08.2018
Hej,
Jag tänker börja med att konstatera att jag inte alls tycker att din fantasi är speciellt konstig. Alla människor äger rätten till sina egna fantasier, och ganska ofta är det någonting som står lite utanför ens bekvämlighetszon. Fantasierna är inte nödvändigtvis någonting man ens vill förverkliga, men det är helt okej också om man vill göra det.
"Problemet" med din fantasi är att andra människor inte är tankeläsare, så även om det skulle finnas killar i din närhet som gärna skulle göra det du fantiserar om så kommer de antagligen inte att göra det just för att det skulle vara fullständigt olämpligt beteende att smiska sin kollega. Så om det känns som att din fantasi är någonting du skulle vilja verkställa i verkligheten så måste du nästan vara beredd att tänka om lite. T.ex. så att du hittar en lekkamrat som delar ditt intresse där ni kan iscensätta en liknande situation som du fantiserar om. Jag inser att tanken på det inte är lika laddad, eftersom den skulle vara uppgjord på förhand, men det finns många fördelar med det. Bl.a. kan ni på förhand komma överens om detaljerna så att själva scenen inte urartat mot någonting som du inte är intresserad av. Jag tycker att det i många sammanhang är bra om man kan vara specifik med vad man vill ha då det gäller sex, och det är ett snabbare och enklare sätt att lära känna sin partner eftersom man inte behöver sätta så mycket tid på att försöka lista ut vad den andra tänker.
Jag tycker att du skall fortsätta njuta av dina fantasier. Sexuell energi är en enorm drivkraft, och jag kan tänka mig att din utstrålning är enorm om du varje dag är så "beredd" att du t.o.m. väljer underkläder utgående från din fantasi. Sen är det upp till dig om du vill försöka förverkliga din fantasi eller inte. Men jag rekommenderar att du hittar en person som är intresserad av att experimentera. Om du bara kastar dig på en av dina kollegor löper du stor risk att gå över gränsen för vad som är okej i en arbetsgemenskap.
Kram
Tessi