kånstig fråga
30.06.2014
Hej decibel! Det här är kanske en lite konstig fråga men.... Kan man använda en gurka som dildo/onanera med om man också lägger en kondom på den?
haha :D

Ungdomsinformatören Liselott svarar
04.07.2014
Hej!
Javisst, det kan du! Tvätta den bara ordentligt före - och att rulla på en kondom är bra, eftersom det ytterligare skyddar från tex besprutningsmedel som kanske inte lossnat vid tvätten. Och glidmedlet på kondomen kan också vara till hjälp för att den ska glida bättre. En annan bra sak med gurkor är att de kommer i många olika tjocklekar och är så långa som man vill ha dem eftersom man själv styr hur djupt in man för den. Kanske bra att börja med en tunnare gurka först och känna efter vad som passar den egna kroppen. Det ska ju inte ta sjukt! Och använd inte den ände som suttit fast på gurkplantans kvist, såklart.
Hälsar ungdomsinformatören Liselott