kärlek
15.04.2018
hej jag heter Nathalie jag har en kille som jag är kär i
vi känner att gå vidare i kärleken
men vet inter ringt vad man kan mer göra än puss och hångla och mysa och sova över hos varandra
har in några tips till oss

Ungdomsinformatör Ida svarar
16.04.2018
Hej!
Va roligt att du har hittat någon som du gillar. Det finns mycket mera man kan göra än att pussas, hångla och mysa. Men naturligtvis är de en viktig del i förhållandet de också. Att Umgås och prata är jätte viktigt så man lär känna varandra bättre. Det är är ju ingenting ni måst sätta ut en tid för att ni ska prata, utan ni kan t.ex. hitta på olika saker att göra och på de sättet umgås ni och kanske kommer in på olika samtalsämnen av en slump bara.
Så ni kan t.ex. gå ut och äta eller varför inte göra mat tillsammans, ta en promenad eller springtur, bio, en dag på stan, shopping, cafébesök. Om du har någon hobby så kan ni ju testa på den och samma andra vägen att om din kille har någon hobby så varför inte prova på den.
Hoppas detta hjälpte :)
Hälsningar Ida