Onanera länge
02.01.2016
Hej ja e 13 och onanerar ibland. När jag gjorde de en gång ganska länge fick jag typ "super rysningar" i hela kroppen. Svårt och förklara men de va SKIT skönt. E de här normalt?
De här e lite pinit men när jag får den känslan stönar jag automatiskt ut "skööööönt" under tiden (typ 5 sekunder) varför gör jag så? Kan inte hjälpa motstå det och det känns lite pinsamt.

Hälsovårdare och sexualrådgivare Tessi svarar
05.01.2016
Hej.
"Super rysningarna" som du skriver om är en riktigt bra beskrivning på hur det känns att få orgasm. Grattis! :) Det är alldeles normalt.
Det är nog ganska många som stönar eller säger någonting då de får orgasm. Om man är ensam så kan det kanske kännas lite dumt, medan om man har sex med en annan person så anses det helt normalt. Så jag tycker inte alls att du behöver känna dig pinsam över det. Fortsätt du att onanera och stöna och var nöjd över att din kropp kan ha det så skönt.
Kram!
Tessi