Sexleksak
14.09.2019
Hej! Skulle vilja köpa en sexleksak men vart får man tag i en sån? För skulle inte riktigt vilja beställa eftersom mina föräldrar kan se mitt kontoutdrag å vad jag beställer..

Hälsovårdare och sexualrådgivare Tessi svarar
16.09.2019
Hej.
Att handla på nätet är inte alltid så lätt om man inte är myndig, strikt taget är det också 18 års åldersgräns på att besöka sex-butiker (och det finns inte så många såna heller nuförtiden.) MEN glädjande nog kan jag berätta att Citymarket har ett litet urval av sexleksaker som heter "Smile makers" där det finns några olika vibratorer att välja på. RFSU hade också åtminstone tidigare en liten fingervibrator som såldes i Citymarket, men jag tror att en "riktig" vibrator är en bättre investering.
Så besök Citymarket och kolla i hyllan där de säljer kondomer och glidmedel. Jag tror att Smile Makers´vibratorer kostar runt 25-30 euro.
Kram
Tessi