Sida med svenska tjejer
19.10.2016
Hej, Decibel. Jag undrar om det finns någon sida där man kan chatta med svenskspråkiga tjejer från t.ex. Sverige som har webbkameran på utan att man själv behöver ha det. (Det är lite svårt att förklara men kolla in livejasmin.com så vet ni vad jag snackar om). Hur som helst: Jag söker alltså en sida motsvarande Livejasmin.com fast med svenska tjejer. Vet ni om det finns någon sådan? Kan ni i så fall länka den? Nyfiken kille

Hälsovårdare och sexualrådgivare Tessi svarar
20.10.2016
Hej.
Hmmm.. Det är lustigt att du uttrycker en önskan att "chatta" med tjejerna, för det är ju knappast det som är poängen på den sidan du nämner. Om det var så att du faktiskt var intresserad av att diskutera saker och lära känna tjejerna, så kanske det skulle vara deras intressen eller andra egenskaper som skulle finnas i menyn, inte vilken storlek tjejerna har på brösten eller huruvida de har ett rakat underliv eller inte??
Jag föreslår att du hittar en alldeles riktig tjej att chatta med, om helt riktiga saker. Gärna på sidor där tjejer presenteras som de personer de faktiskt är - inte som produkter som kan köpas.
Och om det fortsättningsvis är en svensk motsvarighet till en liknande sida du söker så måste du nog hitta den själv.
Tessi