Två bröder
13.02.2018
Jag har haft sex med två bröder olika gånger såklart. Men jag mår dåligt lver det när jag fortfarande är vänner me båda och båda har frågat lm vi ska ha samlag igen. Vad ska jag göra ?

Hälsovårdare och sexualrådgivare Tessi svarar
16.02.2018
Hej.
Hmm.. Vill du ha sex med någon av dem igen? Jag kan tänka att det nog potentiellt kan leda till problem och konstiga situationer framöver om du fortsätter ha på g med dem båda. Och ingenstans skriver du egentligen huruvida DU själv VILL ha sex med nån av dem. Om inte du känner att DU vill så är det ju väldigt enkelt, då skall du inte göra det med någon av dem.
Eftersom de är bröder så måste du ta hänsyn till att det knappast skulle vara okomplicerat om de fick veta om varandra. Det kan hända att det inte blir en stor grej, men det kan också vara det beroende på vad de känner för dig. Så jag skulle absolut råda dig att ta reda på dina egna och deras känslor innan du gör något mer med någon av dem. Du har ju möjlighet att inte träffa dem - men de kommer ju oundvikligt att träffa varandra även i fortsättningen så ta hänsyn till det.
Kram
Tessi