Var ska jag lägga min pippeli i min flickvänn?
18.09.2019
Jag funderade vilket hål min snopp ska i för jag vet inte och min flickvän vill knulla, snälla hjälp mig :( och jag funderar också vad en kondom är jag vet inte hur en sån fungerar men hon har köpt kondom men ja sade int att ja har en mikro penis så hon köpte för stora kondomer

Hälsovårdare och sexualrådgivare Tessi svarar
19.09.2019
Hej.
Så bra att du har lärt dig hur du kan ställa frågor på decibel, så vet du vart du kan ta kontakt sen då du faktiskt har en riktig fråga. Jag kan ändå besvara dina frågor nu - så vet du hur det funkar.
Din penis kan du givetvis stoppa in i vilken kroppsöppning som helst - så länge din tjej är med på det. Det vanligaste är ändå att man börjar med vaginalt samlag eller oralsex. Analsex är oftast inte någonting för rookies, men med tanke på din mikropenis så kan det vara en fördel i detta fall.
En tjej har tre öppningar i underlivet, urinrörsmynningen - dit en penis nog inte ryms in (mikropenis eller ej), slidan - vilket innebär vaginalt samlag, eller ändtarmsöppningen då det gäller analt samlag. Men en ändtarmsöppning har ju du själv också så jag tror du vet var den sitter.
Kondomer finns i olika storlekar, så om du planerar att ha sex så föreslår jag att du själv på förhand går och köper kondomer (eller hämtar från din hälsovårdare) och testar så du hittar en storlek som passar dig. Det finns rätt många att välja på, och skulle det visa sig svårt så kan man alltid måttbeställa kondomer på internet.
Lycka till.
Tessi