Kiss problem
22.05.2019
Hej. På senaste tiden har jag kissat jättemycket och det kommer i byxorna. Jag skäms över det och min kille gjorde slut med mig för att jag en gång pissade när vi var på dejt. Vet att det är konstigt men jag skäms och behöver hjälp. Jag kan inte alls hålla mig det bara rinner ut. HJÄLP!!!!!!!!!!! Anonym

Hälsovårdare och sexualrådgivare Tessi svarar
27.05.2019
Hej.
Du skall börja med att boka en tid till en läkare så att de får kolla upp vad det beror på. Läkaren kan sedan ge dig en remiss vidare till t.ex. en fysioterapeut som kan hjälpa dig hitta övningar för att stärka dina muskler i underlivet.
Detta är INTE ett problem som du skall gå omkring med och lida av i tysthet, utan ett problem som högst antagligen går att lösa. Men först måste de kolla upp vad det beror på - och sedan får ni söka efter en lösning.
Ring till hvc och boka en läkartid redan idag.
Kram
Tessi
p.s jag är ledsen att ditt ex var så omogen så att han inte kunde hantera detta. Men det säger mer om honom än om dig. <3