Anus
05.12.2018
hej! för några dagar sedan tittade jag på gay porr i filmen lade killen en vibrator i sitt anus och fick en stor orgasm jag ville testa hur det kändes så jag laddade ner en vibrator app på telefonen och tryckte upp den i mitt anus. nu sitter den fast i mitt anus och jag får inte ut den den vibrerar ännu vad ska jag göra för att få ut den ut mitt anus big jaj

Hälsovårdare och sexualrådgivare Tessi svarar
11.12.2018
Hej.
Jag hoppas verkligen, för din egen skull, att din fråga är påhittad. Men eftersom det inte är helt ovanligt att människor sätter upp saker i sin ändtarmsöppning så tänker jag ändå svara sakligt.
För både killar och tjejer kan anus vara ett väldigt erogent ställe. Det finns många nerver där, och många tycker att det känns skönt att bli smekta där. För killar är ändtarmsöppningen ofta speciellt erogen eftersom den sitter vägg i vägg med prostatan. MEN det man skall tänka på då man har nån form av analsex är att tarmen fortsätter ända upp, så det finns ingen vägg som kommer emot (som det gör i slidan). Därför skall man aldrig lägga upp ett föremål i ändtarmen som man kan tappa greppet om. Alla föremål som används måste ha en stoppare (d.v.s. en bredare kant i ena änden som gör att föremålet inte kan slinka in helt).  Jag tror att människor ofta har svårt att föreställa sig exakt hur svårt det är att få ut föremålen som försvinner upp i tarmen, och hur mycket smärta och skada det kan orsaka.
Jag har inga siffror på hur vanligt det är, men det är inte alldeles ovanligt att människor måste uppsöka vård för att de stoppat upp saker i anus som de sen inte får ut själva. I bästa fall lyckas men få ut föremålet utan operation, men beroende på föremålets art så finns det ibland inga andra alternativ.
Med tanke på hur telefoner ser ut idag så är de kanske inte det första föremålet man börjar experimentera med, men det är ju inte omöjligt. Så OM din fråga är seriös så skall du genast vända dig till sjukhuset. Om din fråga inte är seriös så föreslår jag att du skaffar dig en dildo med stoppare för att fortsätta dina lekar, eller att du använder fingrarna.
Tessi