Circumcision
19.04.2022
Jag circumserade mig själv där hemma för min för hud var för trång. Men nu är det en infektion där och vill inte säga till mina föräldrar och vill inte fa till sjukhuset vad ska jag göra!

Hälsovårdare och sexualrådgivare Tessi svarar
19.04.2022
Hej,
Om du självmant har skurit dig i förhuden så att det har lett till en infektion så måste du gå till hvc och visa upp det för en läkare. Det är mycket möjligt att det kräver en antibiotikakur för att få kontroll över infektionen, och med tanke på att du själv har skurit i penisen är sannolikheten stor att ditt "ingrepp" måste rättas till. Följderna kan bli väldigt tråkiga om du väntar.
Så kontakta hvc NU innan det hinner bli värre!
mvh
Tessi