Herkkyys
03.10.2018
Ollaan nuori pari ja meillä on ongelmia. Miten voi saada liian kovaa siemensyöksyn herkkyyttä pienemmäksi seksissä? Laukeaminen tapahtuu liian nopeasti, parissa minuutissa. Voiko pojasta nähdä milloin poika on saamassa siemensyöksyn? Kun harrastaa seksiä mihin siemensyöksy yleensä annetaan tulla? dian
Hannele klippt2

Ungdomsinformatör Hannele svarar
08.10.2018
Hei "dian"! Kerroit, että poikaystäväsi laukeaa liian nopeasti. Siemensyöksyn herkkyys etenkin nuorilla on hyvin tavallista ja miehet usein oppivat iän ja kokemuksen myötä säätelemään sitä paremmin. Siinä ei ole mitään hävettävää ja herkkyyttä voi parantaa monilla harjoitteleilla. Suosittelen, että käyttäisitte enemmän aikaa esileikkiin ja miehesi keskittyisi enemmän sinun hyväilyyn. Mihinkään ei ole kiire, tarkoitushan on molempien saada nauttia ja rentoutua. Älkää turhautuko tai masentuko, seksiä voi harrastaa monilla tavoin, aina ei tarvitse yhdyntää kokeakseen mielihyvää.
Tässä ihan perusohje mitä poikaystäväsi voisi alkuun kokeilla:
1. masturboi käsin, kunnes tunnet juuri olevan tulossa
2. Keskytä masturbointi 60 sek. ajaksi.
3. Aloita masturbointi ja laske aika kunnes tunnet olevan taas tulossa
4. keskeytä taas masturbointi 60 sek. ajaksi
5. Tee tämä harjoite 4-5 kertaa ja anna lopuksi siemensyöksyn tulla.
Jos tätä harjoitetta tekee säännöllisesti aika siemensyöksyn tuloon pitenee.
Toivottavasti saatte jatkossakin nauttia seksistä ja seksuaalisuudesta! :)
Ystävällisin terveisin; Hannele