Pris för botox i vasaområdet/Finland
17.09.2018
Hej, jag har inte hittat något pris för att förstora läpparna, jämna ut huden och rynkor, omforma näsa/käklinje och andra föryngrings-procedurer.
Menar nödvändigtvis inte botox, utan även andra medel man injicerar som håller i sig mellan 6-18 månader.
Hittar pris för allt annat än detta på flera hemsidor så bara en uppskattning av prisklassen räcker för mig! oliv-ia

Ungdomsinformatören Liselott svarar
21.09.2018
Hej oliv-ia!
Hm, jag undrar om det kan vara så att om du inte hittar prisuppgifter för just den här sortens behandling, så erbjuds den helt enkelt inte - åtminstine inte av just de kliniker mm du googlat fram? Nu vet jag ju inte vad du googlat på, så det är lite svårt att säga var du ska pröva härnäst. Men ett förslag är att ta direkt kontakt med någon lämplig klinik och fråga upp ifall de antingen erbjuder det du söker, men inte så ofta eller gärna att de skulle ha satt upp det på sin prislista på nätet, eller vet vem som kan tänkas erbjuda den här behandlingsformen. Det kanske lönar sig att kolla i grannländerna också, både västerut och söderut. Är det något väldigt nytt, så kanske det bara hunnit till storstäderna ännu? Ett annat förslag är att höra med den person som du först fick nys om den här sortens behandling av. Pröva också att googla på andra språk.
Lycka till :) Kram, Liselott