Rädd
14.07.2021
Hej, jag såg just på en porrfilm på pornhub där vad jag trodde var 2 brudar som skulle knulla. Men sen visar det sig att den ena ”kvinnan” eller vad i helvete det nu var (förlåt för språket jag är bara väldigt förvirrad och upplever obehag) har en kuk vilket betyder att det är en biologisk man. Jag känner mig på nåt vis äcklad att jag just kom till en man. Jag är ju straight och blir väldigt avtänd av män. Kommer en man fram i en porrfilm och jag ser för mycket av mannen har jag svårt att njuta och komma och kan till och med tappa mitt stånd om jag ser en man i en porrfilm eftersom jag inte alls tänder på män då jag är en straight kille. Nothing floats my boat better än nakna brudar. Jag känner mig förvirrad och äckland att jag just kom till detta eftersom jag trodde att det var en kvinna. Är jätteförvirrad och känner ett obehag. VAD HÄNDER MED VÄRLDEN????? KVINNOR MED PENIS SERIÖST VAFAN???? Ja håller på att få nån panikattack eller nånting. Måst gå och ta en snus nu och lugna ner mig. Vad skall jag göra för att smälta dehär, upplevde detta som jätte obehagligt och stötande. Anonym som bara va

Hälsovårdare och sexualrådgivare Tessi svarar
14.07.2021
Hej,
Ta det alldeles lugnt och andas.
Jag tror faktiskt inte att du behöver tillskriva denna händelse så stor betydelse. Om du fanns här på plats och ställe skulle jag hålla en lång föreläsning för dig om upphetsning och fantasier - och hur kraftfulla men samtidigt betydelselösa de kan vara. Men nu får jag försöka fatta mig lite kortare.
Jag tycker att du helt och hållet skall förlåta dig själv för att du fick utlösning till en kille - som du blev upphetsad av för att du trodde att hen var en tjej. Då man ser på porr är det ju i största allmänhet själva stämningen och samspelet i filmen som man upphetsas av - givetvis också skådespelarnas utseende - men oftast är skådespelarna ganska ansiktslösa. Det är lite som att befinna sig i en dröm där man förs med av stämningen. I ditt fall tog drömmen denna gång en oväntad vändning - men vad spelar det för roll?? Det definierar inte vem du är att du kom till det.
Jag tycker att du skall fundera lite över varför du blev så skärrad över det. Är det någonting som skrämmer dig om det skulle visa sig att du har ett intresse för män? Eller för män opererade till kvinnor? Är det någon form av skam du känner, eller blev du helt enkelt förvånad?
Som jag tidigare skrev så är själva poängen med porrfilmer att skapa upphetsning - så det är helt möjligt att bli upphetsad av en film trots att skådespelarna eller hela handlingen inte är någonting man fantiserar om i allmänhet. Så det att du kom till en porrfilm där en av skådespelarna var en man behöver inte betyda att du fantiserar om att ligga med män - men det FÅR du gör om du vill. Oavsett om du fantiserar om det eller inte så betyder det inte heller att det är någonting du behöver genomföra i verkligheten.
Slappna av. Ingen fara skedd.
Kram,
Tessi