Bekymrad
01.11.2020
Hej jag vet inte om jag skriver i rätt men hoppas kunna få ett svar jag har vart orolig över ett tag jag är 29 år och min pung har inte växt något jag börjar bli väldigt bekymrad och orolig över detta jag söker efter svar på nätet men hittar inget och vad för behandling sätt kan man göra ?? Knox

Hälsovårdare och sexualrådgivare Tessi svarar
02.11.2020
Hej,
Det finns många olika saker som kan finnas som orsak, och tyvärr kan jag inte ge dig några tillförlitliga svar på basen av den lilla information jag har. Det bästa skulle därför vara om du kontaktade en läkare som kunde undersöka dig och ta ställning till hela din situation.
Du behöver inte oroa dig över att kontakta en läkare, du är inte den första - och inte den sista som har denna typ av problem. Men för att veta vad det beror på och vad som behöver göras så måste du bli undersökt av en läkare.
Kram
Tessi