Flytningar när jag skiter
20.11.2020
Hej
Jag har flytningar när jag skiter och det luktar när jag kissar
Har kollat upp mig och det visade negativt för klamydia och gonorré så vad kan det vara ?
Sup

Hälsovårdare och sexualrådgivare Tessi svarar
01.12.2020
Hej,
Det är svårt att bara på basen av det du skriver veta vad det är, men det låter som någonting du borde kolla upp. Du skriver att både klamydia och gonorré visade negativt, men eftersom dina symtom fortsätter och du inte fått något svar på vad det beror på så tycker jag att du på nytt skall vända dig till ungdomsmottagningen eller boka tid till en läkare som kan fortsätta undersöka dig.
Det är ingenting du behöver skämmas över, utan mer ett tecken på att du tar ansvar att du vill kolla upp det.
Kram
Tessi