Hon försökte typ bryta min penis
05.08.2020
Hej
Som jag skrev i rubriken så försökte en tjej jag var med typ bryta min kuk. Vi strulade och vi stod upp så började hon klämma och känna på min styva penis. Sen så försöker hon typ greppa den fast hon greppar typ den runt ollonet som att hon försöker böja den mot min kropp och in i kroppen. Tänk dig att istället för att hålla runt den som man gör när man onanerar så försöker hon hålla runt ollonet typ och viker kuken neråt så den böjs. Det kändes verkligen skumt och kände typ som om den böjdes kraftigt. Jag fick en direkt någon smärta direkt utan den kom lite efter. Nu är jag skit orolig att något har hänt med kuken för jag inte längre får lika bra stånd (detta hände för 2 dagar sedan) och att jag har ont i penisen litegrann. Förstår inte hur fan hon tänker, man vill ju inte få skador på kuken när man är såhär ung vad i helvete ska jag göra. Har fått höra om att kuken kan bli sne och krympa av såntdär vilket gör att jag får ångest kuken
Malin W N

Barnmorska och sexualrådgivare Malin svarar
06.08.2020
Hej,
Förstår att du är orolig, och jag kan verkligen förstå att det gjorde ont.
Man kan inte bryta penisen, penisen är inte ett ben. Men man kan såklart få skador på penisen i form av svullnader eller blånader. Om du är orolig tycker jag du ska visa upp din penis! Kontakta läkare på hälsovårdcentralen för att få komma dit och visa upp den. Du ska inte gå runt och vara orolig och ha ångest! Ångesten och oron kan påverka ditt stånd, för det behöver inte vara så att den är skadad och att det är därför du inte får ett fullt-ut hårt stånd. Följ med hur det utvecklar sig, och blir det onda inte bättre eller du upplever den krokig, bör du ta kontakt med vården! Penisen kan inte krympa.
Kram!
Malin Wiik-Norrman