Komma
19.06.2020
Förr kom jag alltid då jag såg på porr, men nu är det svårare för mig att komma. Men istället så kommer jag istället mycket lättare då jag är i duschen av att bara tänka på någon. Så vad kan det bero på? ii

Hälsovårdare och sexualrådgivare Tessi svarar
22.06.2020
Hej,
Sexualiteten, och det man attraheras av eller tilltalas av förändras från en period till en annan eftersom man själv utvecklas. Det kan hända att du tidigare tilltalades rätt och slätt av nakenhet eller att se på då främlingar har sex - men att du just nu går mer igång på att föreställa dig att du själv gör det med en person som du är attraherad av. Jag tycker inte att det är någonting du behöver oroa dig över utan det är bara att go with the flow.
Jag gissar att det kan ändra flera gånger ännu - och det är inget fel utan helt naturligt.
Kram
Tessi