Penis och Aggregationstillstånd
14.10.2022
Jag tror min penis har bytt aggregationstillstånd. Plötsligt en morgon kunde jag inte känna av min penis, oftast är den bara avsomnad och inget mera. Men då jag la ner byxorna för att runka tillbaka blodet in i den så märkte jag att min penis hade försvunnit. Det enda som var kvar av den var en pöl av en röd vätska eller blod kvar på mina underbyxor. Jag tror min penis hade bytt aggregationstillstånd eftersom det blev för varmt under blöjan och den smälte. Eller hade jag fått mitt första mens? Hur som hälst hade jag ingenting att torkas upp stökan med så jag använde ett par gamla snorpapper och en hård socka jag hittade under min kudde istället. I skolan lärde jag mig om aggressionstillstånd i Fysik och hur alla kroppar har tre agressionstillstånd. Jag frågade läraren om det också gällde delar av kroppar och hon svarade jo. Hon sade också att man kan stelna vätskor tillbaka till fast form igen igenom att sänka temperaturen under smältpunkten, efter jag kommit tillbaka hem så letade jag reda på snor pappren och sockan och lade pappren i sockan, sedan lade jag sockan i frysboxen. Tyvärr har det inte format min snopp ennu. Borde jag stoppa sockan upp i min rumpa för att regenerera tillbaka min snopp eller ska jag äta den? Sedan i biologi lärde vi oss om sexualliteter och att det finns pojkar utan snoppar som identifierar sig som tjejer. Så jag bestämde mig för att bli en tjej. När jag berättade för mina föräldrar så blev mamma väldigt stödjande och sade att hon accepterar mig hurän Jag identifierar mig. Pappa sade ingenting och ochså försvann nästa dag, kanske han också förlorade hans snopp. Snälla hjälp snabbt för jag kan inte pissa och jag är rätt pissnödig. Adrian

Hälsovårdare och sexualrådgivare Tessi svarar
Ungdomsinformatör Stinke svarar
Ungdomsinformatör Kix svarar
14.10.2022
Hej,
Jag märker att du har ett starkt behov att få synlighet och att du verkligen vill ha möjligheten att skriva könsord. Om du undrar varför vi gång på gång har tagit bort din fråga kan du läsa mer om våra allmänna regler för vilka frågor vi besvarar, alternativt vilka vi väljer att ta bort så kan du göra det här.
Det är trist med tanke på hur många ungdomar som ställer riktiga frågor med seriöst innehåll att vår tid går åt till att svara åt mindre seriösa frågeställare. Men nu vet du hur Våga Fråga fungerar så du är välkommen att ställa frågor sedan då det är någonting du faktiskt funderar över.
Tessi, Kix och Stinke